10-15-2023, 15:05
wyścig skrzydlatych koni
![[Obrazek: 8183bd6d8e5d9e9fe04e21ed3f98e7f9.gif]](https://i.pinimg.com/originals/81/83/bd/8183bd6d8e5d9e9fe04e21ed3f98e7f9.gif)
Letnie wyścigi wzbudzały niemałe emocje. Trybuny były pełne podekscytowanych czarodziejów, gotowych spróbować wypatrzeć obecność samego Ministra Magii. Handel pod siedzeniami kwitł w pełni, ale i kręcącym się młodziutkim sprzedawcom jedzenia i pamiątek, także nie odmawiano. Zbiór głosów zbierał się w jeden szum. Były to głosy, nie tylko czarodziejów, ale i przedstawicieli pozostałych ras. Były to efekty ciężkiej pracy Departamentu Kontroli Nad Magicznymi Stworzeniami.
Komentator raczył publikę porcją ciekawostek i anegdotek o skrzydlatych koniach i zwyczajach, powiązanych z tak szlachetnym sportem. W tym czasie, zarówno dżokeje, jak i wierzchowce przygotowywali się do rywalizacji.
Realny termin: 15 października, godz. 18:00 (przed meczem przewidziane wprowadzenie, więc można się pojawiać już o 17:50)
Fabularny termin: 19 sierpnia (data możliwa do ewentualnej zmiany)
Zapisy: w każdym momencie
Sędzia: Mistrz Joker
Limit miejsc: Nie ma!
Nagrody: Przewidziane
WIDOWNIA:
Osoby, które będą obserwować widowisko, brać udział w zakładach i ogólnie świetnie się bawić.
-
-
-
Osoby, które będą obserwować widowisko, brać udział w zakładach i ogólnie świetnie się bawić.
-
-
-
Zasady konnych jeźdźców
- Wyścigi mają miejsce na discordzie (kanał: wyścigi_stworzeń). Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, żeby w tym samym czasie rozgrywać jakąś sesję i uwzględniać to, co się działo na trasie.
- Wszelkie ważniejsze informacje, które mogą się przydać, np. przewagi, zawady czy umiejętności, należy zgłosić do @Mistrz Joker. W dowolnym miejscu.
- Gracze dokonują rzutu kością na kanale wyścigi_stworzeń, chyba że podano inaczej.
- Jeśli postać nie posiada swojego własnego skrzydlatego konia, losuje jednego z 3 gatunków:
- abraksany: dodają +5 do rzutu na szybkość i +5 na pokonanie/ominięcie przeszkody czy przekok przez obręcz
- graniany: dodają +10 do rzutu na szybkość, ale równocześnie odejmują -5 na pokonanie/ominięcie przeszkody czy przeskok przez obręcz
- aetonany: odejmują -5 do rzutu na szybkość, ale równocześnie dodają +10 na pokonanie/ominięcie przeszkody czy przeskok przez obręcz
- Mistrz Gry na podstawie szybkości, podaje czas pokonanie danego odcinka trasy przez zawodników i ich kolejność przelatywania przez dany punkt kontrolny.
- Za udział w meczu przewidywane są nagrody w postaci kart czarodziejów i fasolek. Ich ilość jest zależna od aktywności w trakcie meczu.
Mechanika konnych jeźdźców
- Trasa składa się z 5 etapów. Na każdym z nich czekają jakieś niespodzianki. Od każdego z jeźdźców wymaga się rzutu na szybkość i w momencie pojawienia się obręczy/przeszkody, wykonania dodatkowego rzutu na poradzenie sobie z sytuacją.
- Żeby pokonać przeszkodę/przelecieć przez daną obręcz, której obecność wskazuje MG, należy mieć wynik wyższy niż podana wartość oczek, przypisana do etapu, na którym obecnie jest zawodnik. Kary do szybkości obowiązują na tylko [b]kolejny rzut na szybkość:
- Na każdy etap przypadają 3 akcje dla danego zawodnika. Na szybkość można przeznaczyć maksymalnie 2 akcje. Zsumują się wtedy ze sobą. To samo dotyczy modyfikatorów.
- Wypchanie przeciwnika z toru wyścigu lub próba zrzucenia go z jego skrzydlatego stwora, zajmuje 1 akcję i automatycznie narzuca -10 do następnego rzutu na szybkość. Należy wtedy rzucić k100:
Zasady widowni
- Wyścigi mają miejsce na discordzie (kanał: wyścigi_stworzeń). Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, żeby w tym samym czasie rozgrywać jakąś sesję i uwzględniać to, co się działo na trasie.
- Osoby znajdujące się na widowni również mogą zyskać dodatkowe fasolki, o ile zastosują się do podanej poniżej mechaniki, która została stworzona z myślą o nich.
- Na widowni oprócz kibicowania, można oddać się zakładom i handlowi, niekoniecznie legalnemu.
Mechanika widowni
KIBICOWANIE
- Wybierasz zawodnika, oznaczasz go lub pogrubiasz, po czym tworzysz swój doping, dodając do tego jakieś gadżety lub wyraziste hasła
- Rzucasz kością k100 na siłę dopingu, z udziałem opisu gadżetu i tego, co ma robić lub użytych haseł. Doping działa raz na etap!
ZAKŁADY
- Dogadujesz się z dowolnym graczem lub NPCem (poproś MG o pomoc). Mówisz, ile dajesz i na kogo. W grę wchodzą zarówno galeony, jak i fasole.
- Im wyższa wygrana/przegrana tym większa szansa na zmianę statusu majątkowego, co warto wziąć pod uwagę.
- Dodatkowe zasady i warunki mogą wyniknąć w trakcie ustalania zakładu, z inicjatywy MG.
HANDEL
- Dogadujesz się z dowolnym graczem lub NPCem (poproś MG o pomoc). W przypadku nielegalnej transakcji, musisz mieć na uwadze dodatkowe trudności.
- Aby móc handlować jakimikolwiek towarem, gdzie ceną są fasolki, należy posiadać go na fabule.
- W przypadku niedozwolonego handlu, więcej można poczytać w temacie czarnego rynku czy temacie odnośnie nielegalnych przedmiotów.
- Rzuty związane z nielegalnym handlem może podsunąć MG.
- Żeby urozmaicić sobie legalny zakup, można wykonać rzut k10:
- Dogadujesz się z dowolnym graczem lub NPCem (poproś MG o pomoc). Mówisz, ile dajesz i na kogo. W grę wchodzą zarówno galeony, jak i fasole.
Chcesz wysłać do mnie list lub dowiedzieć się więcej o prowadzonych przeze mnie NPCach?
To zerknij.
Jeśli mieliśmy coś wspólnie rozegrać lub na coś się umówić, podeślij mi przypominające PW.
To zerknij.
Jeśli mieliśmy coś wspólnie rozegrać lub na coś się umówić, podeślij mi przypominające PW.